söndag 11 september 2011

det är kanske nu det tar slut

Här har man inte varit aktiv, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Går igenom en fas just nu där jag inte vet ut eler in, upp elr ner eller vilken färg solen har. Gul, röd elr orange ? Är man fortfarande för mogen för att få göra solglasögon och glad mun på solen när man illusterar den på en sommarbild? Jag känner mig inte som mig själv och bestämde mig för att ta en paus från vissa saker. Man kan inte vara arg för att folk väljer att inte finnas där. Alla är vi olika och ingen är oskyldig i nått, man själv är ju (väldigt nära) men inte perfekt. Men alla val har konsekvenser.

Nog om oförståeligt babbel, nu ska jag slänga ihop något i form av kvällsmat och sen blir det biodags ikväll. Man kan säga att personen i fråga som ska eskortera mig till filmen valde rätt tillfälle att smsa. Jag kan inte sitta själv ikväll och behöver verkligen någon som underhåller och käkar popcorn med mig. Sköter han sig fint kanske han till och med får äran att umgås med mig efteråt. Får se hur generös jag känner mig.
ciaooooooo