söndag 18 september 2011

Sitter här söndagen i all ära, funderar på att göra mig lite våfflor faktiskt. Känner mig sjukt värd av det. Eftersom ni är riktigt intresserade av min helg tänkte jag dela med mig av den. Efter att suttit och förfrusit under en fotbollsmatch (som dem förlorade) gick vi hem till emil och där försökte man sakta få lilltårna att tina. Duschade med tändaljus och var sådär äckligt mysiga så man måste cencusera det för att inte alla ensamma människor ska bli deprimerade. Väckte honom på morgonen alldeles för tidigt om man frågar honom själv, men tror han uppskattade min skönsång. Kollade idolrepriser och lyxade till det med ostbullar till frukost.
Sen var det dags för jobbet, och det var minst sagt intressant. Fulla äckliga drägg, som tyckte jag var himmelsk, vacker och skulle vara sådär påtränganade nära. En smått drama situation med våran DJ som fick sparken mitt framför ögonen på mig , - sjukt spännande.
Sen vaknade jag med att jag sträckt mitt ben elr nått, den högra bakmusklen, inte låret utan den andra , vaden. Den gör förbaskat ont, så nu tjurar jag framför kardashian familjen och tänkte göra våfflor. Ju mer jag tänker på det desto mer värd känner jag mig av det. Våffel dags och sen en liten godispåse så är min söndag komplett.
kanske skulle ta och göra lite städning söndagen i ära