tisdag 13 september 2011

färdig packad

Då sitter jag och bevittnar stormen utanför och försöker beräkna hur länge jag kan lyckas undvika den innan jag måste bege mig till vagnen. Ska ta bussen hem till halmstad för första gången på typ 3 år, känns lite små nervöst. Ska jag behöva dela plats med någon ? hur visar jag min biljett ? Vart ska jag sätta mig ? Missar jag hållplatsen?Tåg har jag åkt nu i över 1 år så det kan jag utan och innan, buss känns mer främmande. Men det skiljer över 100 kr i biljettpris och jag har börjat bli snål.
Jag lyckades ta mig ut och träna ett aning underligt pump-pass, där ledaren inte hade koll på varken rytm elr vad hon själv gjorde. Med någon form av morse-kod lyckades jag dock förstå henne och hänga med i de aningen tafatta rytmerna.

Jag fasar för imorgon dock, nu är det så nära att jag vill spy upp bananen jag nyss åt. visste inte att man kunde må så här dåligt Jobbigaste dagarna i mitt liv so far. Men tur jag har världens bästa vänner som funnits där för mig de senaste dagarna.