onsdag 28 september 2011


Igår var en händelsrik dag må jag säga, började med att ta min cykel till SATS och sen stressa som en sate tillbaka för att snickaren skulle komma halv 1. Plingade när jag var halvt påklädd så fick slänga på mig min morgonrock för att inte flasha honom i dörren. För er som inte vet så skulle han fixa mina fönster som inte gått att stänga, det kunde ju blivit väldigt kallt i vinter annars. Mitt i den soppan kom klara förbi så vi bestämde oss för att lämna honom ifred, och till största del så att vi själva skulle kunna få space, och gick en promenad. Väl tillbaka var det dags att grädda våfflor, både nyttig och onyttigsmet, skitsnack och våffelkalas helt enkelt. Bra tisdags-syssla !!
Sen var det dags för nästa date, så jag promenerade in till stan och mötte upp emil. Vi gick i lite affärer och han var världens sötaste och köpte en tröja till mig.!!  Tror nog vi kan gifta oss i framtiden haha. Jag köpte även en fleecepläd då jag börjar frysa rumpan av mig på morgonen och det vill vi väl inte ??