onsdag 21 september 2011

ooonsdag

Jobbet igår bestod av små schweizare som precis fyllt 18, drack margaritas och frågade osäkert vad som var i den. Inga veteraner på marknaden så att säga. Sen avlöstes dem av en amerikanare som precis kommit tillbaka till sverige igen då jag pratade med honom sist han var här, sen var det portugiser som undrade vad källan till min vackra uppståndelse var. Mamma och pappa svarade jag då, tyckte jag var sjukt fyndigt och asgarvade högt inombords. Resten av kvällen städade jag, hittade ställen som vi varit djävulskt dåliga på att ta hand om då det var mögel. Smått pinsamt över nivån av lathet hos oss bartenders.Men efter en dos av mig så var där nu skinanade rent.
Nu har jag tryckt frukost, ska snart ta cykeln till träningen och sen blir det en date med klara ieftermiddag innan jobbet. Känns som det kan bli en bra onsdag trots vädret.