söndag 11 september 2011

nu kommer det komma till mångas förvåning en liten chock. Jag Jenny Pettersson funderar på att studera till idrottslärare. Hahaha , jag vet elr hur ? Vad ska jag göra som lärare?
Inte nog med att jag är sämst på att lära ut och blir sjukt irriterad när folk inte bara fattar utan faktiskt ställer följd frågor till mig , jag hatar barn och inte minst fjortisar som tror att dem är något. De hade fått springa 2 extra varv varje lektion. Idrott är ju ett av få ämnen som alla ändå tycker om, därav kan jag tänka mig det. Inga stökiga elever som vägrar lyssna elr sitter och spottar papper på vita tavlan( inte för att jag någonsing deltog i sådana aktiviteter) . Tänk sen karriären , idrottslärare blir rektor ! mina planer är skyhöga ska ni veta. Och hur positivt är det inte med jullov,sommarlov,höstlov,påsklov, sportlov ?? kan inte bli bättre anser jag just nu.



hade nog blivit riktigt bra