måndag 26 september 2011

vet inte vad som hände

vet inte om det var  min hembakta kanelbulle, eller den strategiskt placerade cykeln som jag lämnade kvar i stan tidigare idag. När klockan blir 7 är träning det sista jag vill syssla med, då vill jag gosa ner mig med en kopp te under en filt. Men jag trotsade spöregnet, gick på motvilliga ben in till SATS kompassen och muttrade för mig själv hela vägen som en trotsig 5 åring. " Var du tvungen att vara så jävla dum att du lämnade cykeln ? Annars kunde vi legat och knaprat fler kanelbullar nu".
efter lite piloxing är kroppen helt slutkörd, jag ska ta mig en varmdusch och sen krypa ner i min efterlängtade säng. Jag vet inte vad ni tycker , men ibland får man köra lite fula knep mot sig själv. Jag kommer tacka mig själv och min fulhet när kroppen är i slimtrim.

 kanelbullar i mitt hjärta