måndag 26 september 2011

Söndagsmys

Att vi fick sitta och vänta 35 minuter på båtbussen igår gjorde faktiskt inte ett smack då vädret var helt underbart. Båten var ju inget speciellt , men roligt att "göra något annat" för en gångs skull. En liten båtfärd är ju inte helt fel ibland. Sen promenixade vi upp till coop och köpte mat som vi så fint lagade. Pastasallad med kyckling stod på menyn och jag gjorde pastan. AL DENTE MUCHO BUENO elr vad man nu säger- bästa pastan ever iaf.!
När vi flyttade oss in på hans rum var det dags för mig att byta om till mitt nattlinne. Jag tog på mig det , svängde lite och hoppades på en "sätt-på-mig-nu"-reaktion. Den kom tyvärr inte då han somnade efter högst 5 minuter. Så där låg jag pigg och kåt med en halvsnarkandes och dreglande man på axeln. Att jag fick spendera resten av kvällen vaken ensam var ju inte riktigt min plan, börjar tvivla på sexigheten i nattlinnet. Men som tur var fanns Patrick Dempsey på tv:n och gav mig lite underhållning innan jag däckade.