fredag 23 september 2011

otaggad

är så sjukt otaggad så det är inte sant.. klockan är halv 11 och jag väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet. Vill bara ligga kvar i soffan i en timme till och sen förflytta mig till sängen. JAG VILL INTE JOBBA IDAG !! vaknade bredvid min beeestis pauline imorse, låg och pratade skit, sen förflyttade vi oss och åt frukost , fastnade vid köksbordet och snackade skit, sen satte vi oss i soffan, även där snackade vi skit. Efter hon lämnat mig gjorde jag lite nytta i form av dammsugning, sen tränade jag världens töntigaste pass. SHABAM, ja jag borde förstått det av titeln men whateeheck liksom. Man blev svettig ja visst, men att hoppa omkring som en jävla jag vet inte vad jag ska säga för att kunna få ord så ni förstår. men det var liksom inte ens kul och man skämdes bara.. Nej om man ska ta och försöka mjölka ur den sista energin kroppen har och ta sig till jobbet.. fan alltså min säng ser underbart skön ut..