tisdag 16 augusti 2011

helt slut, trodde inte riktigt det var sant när klockan ringde kvart över 7 imorse. Men upp tog jag mig med en smått förvånad man bredvid. Sen var det bussen ut till förlunda med rebbe och ett crosstrainingpass på schemat. Herregud säger jag bara, trodde det skulle vara sådär skönt morgonpass men drömmen blev snabbt en mardröm. In med rumpan, ut med rumpan, bak med axlarna , djupare ner, håll där , är det tungt ? bra, böj där.. nej böj så här och ut med benen bra .. nu pendla med benen, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 byta station. Cirkelträning från helvetet! undra hur ont min rumpestuss och lår kommer ha imorrn.
Somnade som en stock när jag kom hem. Nu har jag iaf aktiverat mig igen(!) och jag ska äntligen få gjort mina naglar igen. Detta blir sista gången sen är det dags att börja spara de pengarna till resan istället. Men en sista gång kan jag unna mig hehe. en... sista... gång... nej det känns inte bra. Fan ..