söndag 30 oktober 2011

 Det finns en person som kan driva mig till vansinne
En person som jag ibland verkligen inte förstår mig på
Ett mysterium jag i snart 3 år försökt att lösa
Som bara fått mig att inse att killar är från mars och kvinnor från venus.. eller var det tvärtom?
En kille som vi "dumpat" och "dejtat" jag vet inte hur många gånger
Men trots jag säger sista gången så hittar man sig alltid i hans famn någon månad senare.
Varför ? Han får mig att skratta och le och trots vår bergochdalbana från helvetet så kan jag inte låta bli att känna små fjärilar när vi träffas. Trots att han brottar ner mig, kittlar mig, retar gallfeber på mig så förlänger han mitt liv med alla skratt. När jag är 120 år och ligger på dödsbädden ska jag tacka honom. Han är min bästa vän och killen jag tycker om.