söndag 9 oktober 2011

min söndag

Jag älskar hur folk i sina krönikor om hälsa och livstil säger " om du går till affären och köper mjölk så gör det skillnad" , om man då har som jag 50 m till ICA räknas det också som att det gör skillnad ? Iofs har jag ju inte så mycket bussalternativ heller tyvärr. Det var iaf dagens träning mer tänker jag inte göra. Skulle gosat med emil ikväll men vi bestämde oss på något konstigt vänster för att skita i det. Nu när jag väl bestämt mig blir jag lite småledsen, har ju inte gosat på en vecka och så säger man nej ? men lika bra, då kan jag ligga still resten av dagen och bli fet. Jag fick ihop 28 kronor på panten och fick betala 2 kr på kortet, kändes lite små roligt "2kronor tack" och sträcker fram handen mot mig. "aah fast jag tar det på kortet..."

 Nu vet ni vad jag gör idag iaf .. hehehehe. Geisha, daim och lite lakrits.. FABOULÖST !