torsdag 6 oktober 2011

ärtsoppa och pannkakor tack ?

Hade en riktigt bra kväll igår, gästerna var trevliga, sofia och kajsa satt vid baren och höll mig sällskap, åt inget onyttigt igår- inte ens en kanelbulle. Ibland älskar man bara sitt jobb, nu har jag lyckats trycka lite frukost och ska snart in och jobba några timmar. Ärtsoppa på torsdagar hysteri idag, vi har buffé på jobbet och jag vet inte om det är pannkakorna eller reklamen "På torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest"-låten som gjort att  just ärtsoppan är den stressigaste lunchen på hela veckan. Ikväll efter träningen kommer pauline hit och håller mig sällskap. Kan nog inte bli en mer klockren torsdag tror jag.!

 

Har haft väldigt mycket bilder på tjejer på denna bloggen, så för att ni inte ska gå och tro att jag blivit lesbisk bara för att jag inte hittar några roliga bilder på mig själv, lägger jag upp på nr 2 av mina favviskillar Zac Efron i egen hög person.( nr 1 är ju självklart emil men han är min etta så delar inte med mig av dem bilderna..).