fredag 28 oktober 2011

A pirateeey halloweeen!

Började denna helgen med att åka ut till emil en sväng innan jobbet. Där bjöds det på pizza och idolmys sen vid 9 var det bara att traska in till jobbet , bli sminkad, utklädd och sen köra igång. Var dock inte så mycket röj idag och kvällens höjdpunkt var när en diskplockare hittade en 500lapp och gav den till mig. Om inte kära Otto med samvetet hade övertalat mig att vara så pass generös att faktiskt ge diskarna denna 500 hundring hade jag varit 250kr rikare. Men ibland är det väl tur att det finns snälla människor då jag själv anser att ger du bort en 500 hundring får du faktiskt skylla dig själv. Borde sova för imorrn är det 12 h pass som gäller och sen har jag en heldag för mig själv. Ska bli riktigt skönt att bara umgås med mig själv.

Hittade denna bilden på min gamla blogg från förra årets halloween. och jag håller med texten jag skrev, jag i det stora skräckinjagande nattlinnet är svårslaget.

Kan tyckas att jag uppgraderat mig till nattklubb syns då årets kostym inte består av ett nattlinne..Imorrn ska jag sno till mig en hatt, eller be om en ögonlapp. Måste ju variera mig.