lördag 8 oktober 2011

"tillverkat" chokladmousse!

Då var det helg igen, inte för att jag någonsin har någon helg men kan säga att längtan efter min första lediga dag denna veckan är stor. Bara ett 11 timmars pass emellan. Efter att bakat supergod choklad mousse, eller nej man bakar inte chokladmousse för fan.. rättelse "efter att ha tillverkat" super god chokadmousse och kollat på Hitta nemo lämnade pauline mig och jag begav mig till jobbet. Sverigematchen var ju igår så det var ganska hektiskt, jag och rebecka "horade" dricks som bara den och när nattklubben väl satte igång var man minst sagt trött på att vara trevlig. Men vi kämpade oss igenom och jag däckade sjukt gött i sängen inatt. Lyckades trots allt ta mig upp till träningen imorse och nu är jag klar med mina "måsten" för dagen. Känns sjukt fabolös! I skrivande stund sitter jag faktiskt på toa och bajsar, så tänkte avrunda detta så att jag kommer härifrån med att säga. TREVLIG HELG !!