fredag 14 oktober 2011

dagarna springer för fort

 only for you pauline!

Herregud vad dagarna bara flyger förbi i raket fart alltså. Min kväll med emil var mysig, det blev pizza (!!) som vi gjorde själva, tryckte ner oss smidigit i mitt lilla badkar och bara kopplade av innan vi satte på filmen "friends with benifitis" som iaf jag tycker är fett värd att se. Om ni frågar emil kanske ni får ett annat svar.. Fick äta frukost själv på torsdagen då inget jag hade hemma dög. Sen var det att promenera till träningen där en inspringandes Rebbe kom i sista sekund. Efter att svettats och legat i konstiga positioner var vi hungriga och drog och köpte baguette och en muffin till efterrätt. Vi är så jävla duktiga tycker jag ! Sen kvällen i fråga var det bara att gå tillbaka till arbetet och slita några timmar.