torsdag 3 november 2011

Pauline kväll.

 snodde sådär fint en bild från hennes facebook.

Gårdagskvällen spenderade jag med min fina vän Pauline. Det är något roligt när vi två sammanförs för då börjar munnen prata non stop. Det är nästan så det känns konstigt när vi ska sova bredvid varandra och man måste hålla käften. 
Vi kollade på en film som är hennes favoritbok och jag som aldrig läst hade höga förväntningar. Att dessa inte riktigt slog igenom kan man finna bevis i Paulines förskräckta och förtvivlade och lite små förbannade min som hon slängde iväg under filmens gång. Att jag gjorde världens fail med att säga "Han kommer våldta henne" och så visade det sig att han friade istället gör mig fortfarande förvirrad.
Mer pauline till folket, och jag längtar till vårt adventsmys vi ska ha med en heldag bakandes lussebullar,knäck och kolla julfilm. Kan någon spola fram tiden lite ?