lördag 30 april 2011

stalker varning

Har en läskig man på jobbet , elr man och man, en 27 åring kanske. Potentiell stalker varning på honom. Han är kolsvart och pratar dålig svenska, verkar även ha någon form av små störning. Han frågar samma saker hela tiden, och saker som "varför du inte fråga mej vad jag göra i sverige?" " du måste fråga mej det" så frågar man honom och han svarar. Han ville även veta min address och allt sånt där och han gav mig sin mail. " Du skriva till mig ? Jag gilla dig jenny. Du måste att skriva till mig". Och för att vara trevlig säger man ju alltid vi får väl se , elr typ kanske det kanske. De lär ju fatta dissen ändå. Men med en kille som upprepar frågor som " Du inte vara rädd för mig jenny?" om och om igen ger än tillslut kalla kårar.
Iallafall så dök han upp förra helgen, nu kom han igen. Och jag har inte skrivit något mejl. Han inleder med. " Du har glömt mig va jenny ? inte med vilje va jenny?" , Jag svarar bara att jag glömt honom
."Du vara snäll jenny , men inte behandla mig bra, du behandla mig dåligt, du tror ja brukar gå varje helg ut?"
"Nej , det tror jag inte.borde jag det?"
"Jag går aldrig ut, jag bara va ute för jag gillar dig , och går hit för att titta på dig. men du inte svara på min mail, du behandla dåligt och flickor som dig , det bli synd om tillslut."
Så satt han och stirra på mig och log ett så fult leende så man fick kalla kårar. Och jag längtar inte till nästa helg eftersom jag inte tänkt skriva nått mail..Potentiell psycho varning som lär mörda mig och stycka mig.