söndag 24 april 2011

sooooooolen!!


Goooodmorgon alla fina !
Har inte uppdaterat så flitigt här på ett tag, shame on me. Har varit hemma i halmstad och resan kunde ju inte börjat bättre när jag får sitta med Per Andersson från Parlamentet. Lite starstrukk så där och tänkte fråga om han kunde säga något roligt men kändes som han skulle resa sig och lämna mig helt ensam då. Sen möttes jag på stationen av min bror som hämtade mig med cykel. Ja mina vänner han skjutsade mig från halmstad ända ut till trönninge. Gentleman it is!

Hem och grilla med familjen och sen kom bästa tilda och hämtade mig och vi körde en dunderutgång rent utsagt. Fick i mig lite för mycket av det goda , men det var ju trots allt skärtorsdag. Grym kväll helt enkelt.

Fredagen spenderade jag med familjen , solade och sen bar det hem till min syster för att fira att hennes michael fyller 24 år. Blev en mysig lugn kväll som definitivt behövdes efter den torsdagen.

Igår var det lördag och dags att åka hem , gick till jobbet och hade ungefär 6 gäster på hela kvällen. 6 gäster ?! en lördag är inte normalt. Sålde för ungeär 3000 och den kassan brukar ligga på 40000. ni förstår chocken kanske.

idag lyser solen , vill sola men är lite röd efter igår och äger ingen solkräm så får väl bli ryggen i sånt fall. Vill inte steka sönder mig helt. Vad resten av kvällen bär på får vi se, ska njuta iaf . för imorgon är det dags för en lång jobbvecka igen.

pusssssss