söndag 10 april 2011

det är dags att tänka efter

tjohejsan tutistrut.!!

Har inte varit i halmstad men bara jävligt busy de senaste 2 veckorna helt enkelt. Och kommer bli mer, då jag jobbar nästan konstant nu i hela april. vad göe man inte för pengar ? Jag hade nog kunnat hora för pengasr , men då krävs det ju att någon faktiskt vill sätta på en. Min kundkrets är inte så stor att det varit värt det. Får hålla mig till bartender yrket sålänge.Så innan ni loggar in här för att se vad jenny har för sig kan ni lätt dra slutsatsen träning och jobb och trycker in mina underbara vänner där i det schemat ibland. .braa då har vi rätt ut det.
Jobbet igår var roligt, stod och fjantade mig med Richard och garvade åt en överförfriskad italienska som tyckte richard var "mucho grande" och såg ut som han var en skål med bearnaise sås. Sen var det promenera hem och däcka i sängen. Steg upp tidigt imorse ( halv 10 ) och började laga mat , har nämligen fin besök här idag om någon timme. president obama och jag ska bjuda på taco paj , det gillar han !