måndag 25 april 2011

rensat

Usch vilken jobbig dag det har varit minsann. Jobbig värme att springa fram och tillbaka i på jobbet, nästan så man önskar regn imorrn. ouuupsi så får man inte säga. men ja alla ni arbetslösa, studenter ja som har dagen ledig kan nog klara sig en dag utan sol. Så inatt ber jag om regn.
Efter regn kommer ju dock solsken och det kan man säga , har rensat mig själv idag och gjort något jag behövt för längesen. Och då menar jag inte i bajsform. Längtar som en idiot tills jag får träffa pauline igen. Inte för hon har något med bajs att göra, utan mer för att jag saknar henne och har tonvis med grejer att berätta för denna dam.
Nu ska jag lägga mig och googla zac efron, försöka hitta ett tillfälle för en dejt med en viss person. ( Var finns tiden?! ) och drömma om hur jag äter chips bra sätt att tillfredställa behov utan att gå upp i vikt. Och hata livet för att det är så jävla orättvist ibland i en rättvis värld hade jag skedat med han ikväll. Bra uppladdning för att ta sig upp ur sängen imorrn.
Sluta svamla - fyra av fem toasters.
puss