tisdag 3 maj 2011

som ett spöke

Jag har inte gått och dött även om man kan tro så efter mitt stalkerinlägg och sedan försvinnande i tre dagar. Min älskade återfunna vän pauline har varit uppe och besökt mig. Hon dök upp i söndags och åkte hem idag så jag har lagt all min energi på att suga in så mycket av hennes sällskap som jag förlorat de senaste månaderna. Det har varit helt fantastiskt , nu låter jag lesbisk och kär. Inte riktigt fallet , men känns så skönt att ha min vän nära och tillgänglig och ja. Hallelujha. Vi satt mest och kollade igenom bilder snackade skit och gick ut och åt på söndagen. Igår var det shopping i stan där vi spenderade x antal timmar, jag kom hem med en tröja och pauline massa annat smått och gott. Sen satte vi på sagan om ringen extended version. Alltså med massa extra scener. och filmen fick en helt annan innebörd för mig. Förstår allt på ett helt nytt sätt, ska ta och ladda ner de andra i samma version. Någon som vill se två tornen med mig ??
Nu blir det sooova upp och träna tidigt imorrn.känns dock tomt utan en pauline bredvid mig.
Men vi ses snart igen.

Du är min bästa vän