torsdag 14 april 2011

sånt är fan livet

sååådär då har man lite chill tud över innan träningen. Vädret är strålande och jag är på strålande humör. Kan ha att göra med en liten överraskning. Min blivande man kom och besökte mig och tycker nu att han gjort sig förtjänt av lite quality time med mig. Det är inte många som får det privliget men han ska få det. I härdighet belönar sig och så länge han lagar maten och diska medans jag ser på tv med en öl i handen.! 
Funderar på om jag ska ut och springa en runda och skippa spinngen när det ändå är så fint väder. Beslutsångest. Hmm.. Ikväll får jag annat besök vilket ska bli väldigt roligt. Jag är på så äckligt positivt humör just nu, ska börja leva efter mitt nya motto. "Sånt är fan livet", låta alla små negativa grejer rinna av mig och bli den perfekt icequeen jag så fint är.
Hakuna matata fuckers. Mina dagar som grubblare och negativ människa är över - Från och med kommer inget rubba mig.