onsdag 13 april 2011

hornen drar sig tillbaks

sådär alla som saknat mig , nu känner jag mig tillbaka och väl på plats att uppdatera här lite oftare.Har haft en väldig berg och dal bana dag som kan liknas med den nya attraktionen atmosfear som kommer nu på liseberg. Upp i skyarna och ner i 110 km/h på någon sekund. PMS barn utan dess like helt enkelt. Men jag har nu banne mig bestämt mig för att det får vara nog. Trött på att hornen växer ut i pannan över minsta lilla och jag blir en riktig elaking. det kan man inte tro nej!Men jag får sylvassa horn som kan spetsa vilken ballong som helst så det säger PANG ! Jag har iaf bestämt mig för att den elaka jenny ska ta semester och jag ska sluta bry mig om dem som inte ger nått tillbaka.
Det var droppet i 110 sen åkte jag upp lika fort igen och hade så sjukt kul promenad hem ikväll. Dagen kunde inte slutat på ett bättre sett. Nu blir det sängen och sussa sött för imorrn är det jobb igen men har kvällen fri. Kommer bli mysigt!