söndag 17 april 2011

 bara för jag sa att man kunde ha sämre dagar , vill jag bara visa att jag och simba solade ihop. Och han älskade mig och tyckte jag skulle passa perfekt i afrika. För jag antar lejon bor där?

Jag har bestämt mig för att börja dricka kaffe, ja ni hörde rätt. Jag ska börja dricka kaffe regelbundet, kan nog inte säga det för många gånger så kaffe kaffe kaffe kaffe. Och inte för att det är gott utan för att det är superbt att dricka på morgonen innan man ska springa, ökar fettförbränningen. Och ja det är endast av den jävla anledningen jag ska börja dricka det. Imorgon ringer klockan 8 så jag ska hinna med att springa innan det är dags för jobbet. Ibiza närmar sig med stormsteg och jag och sanna godtar inget annat än smala slanka kroppar på den stranden.Helst vill jag ha en magruta elr två också. Sa jag att jag skulle börja dricka kaffe ?