onsdag 27 april 2011

ibland händer det

vilken kväll det blev va, rolig som bara den.Började med att några söta pojkar kom och besökte och tittade el classico hos mig på hard rock. Blev några öl där så jag söp dem runda i kanten kan man säga. De dansade och underhöll mig under stäningsperioden tills det var dags för dem att dra vidare till cheers. Och jag var fint kvar , stängde och bytte om. Men bestämde mig snabbt för att möta upp dem, så jag drog dit och där satt dem minsann. Lite alkohol och sång senare var det dags för apartment. Men där kände jag och isak att det var dags att lämna flocken. Man ska sluta när man är på topp. Så vi vinkade av emil,viktor och john och jag följde isak till vagnen som den gentlekvinn jag är. Riktigt rolig kväll, med sköna vänner helt enkelt. Men nu måste jag nog gå till sängs , mamma och syrran kommer tidigit imorrn då det är shoppingdags och sen på kvällen ska jag på bio. Perfekt torsdag med andra ord. Tackar emil, viktor, isak och john för att ni gjorde min onsdag.
Pusssiduss