torsdag 26 maj 2011

Listan

  • Hoppa fallskärm, dyka och bli vän med min egna sjöhäst.
  • Lära mig 6 ord på kinesiska varav ett av dem ska vara päron, sen vandra på deras berömda mur. Kinesmuren.
  • Hoppa längdhopp på månen, bara för att och sedan fortsätta min färd till Pandora för att bli den första som introducerar avatarerna till byxor. Höftskynke känns så tarzan. ( högst osannolikt jag vet, lär få ta denna punkten med mig till graven)
  • Undvika att en attack av en vithaj eller rymdvarelse , då dödlig utgång är högst sannolikt.
  • Besöka machu picho, och aztekernas kalender . För att se om de verkligen inte gömt en utgåva av 2013 där någonstans.
  • Amazonas ska nog med få sig ett besök, i en högst ogenomtränglig suitdress då jag och insekter är högst osannolika att komma överens. Pirayorna i vattnet känns också rätt bra att undvika. Och tigrarna , och de giftiga grodorna och kanibalerna och jag tror inte jag ska till amazonas vid närmare eftertanke.
  • Lära mig klättra i berg,  check ! Dags för lite större bara.
  • Åka ut till påskön och se vad all the fuzz is about. Vill även se hedgehog i England.. Hedgehog ? nu har jag nog inte rätt, hedgehog är ju för fan igelkott!?!! lilla jenny. Ja ni förstår den där hagen av stenbumlingar som står på en kulle som heter nått som börjar på H...hedgestone !!!! hahaha hedgehog wtf liksom.
  • Uppfinna lembas bröd som de använder i sagan om ringen. En tugga och sen är du mätt, snacka om bantingsrevolution.
  • Bevisa att jorden inte alls är rund utan i själva verket en triangel.
  • Försöka hitta någon som orkar med mig så pass att han får fnatt en dag och friar. Det ska jag besvara med ett glatt ja och sen är det dags att producera ut lite ungar. Fast inte fler än 2 .
Som ni ser är vissa punker ganska självklara. För er som inte fattat är det en lista om vad jag vill göra innan jag blir gammal och skrynklig typ.