måndag 30 maj 2011

måndag

då går man in på sista veckan på jobbet innan jag har välförtjänta 2 veckors semester. Där har jag planerat in IBIZA (!!) och Halmstad. Vill hoppa upp och ner i soffan av lycka nu när det är nästan bara en vecka kvar innan mitt plan lyfter och det kommer bli en sån jävla grym vecka med den bästa vännen. Och efter det bär det ju hem till mina fina vänner i halmstad och en vecka med förhoppningsvis fint väder, tylösand och sånt där äger rum, bara så ni vet.
Imorse var det kämpigt att komma upp ur sängen, stor del för sällskapet. Är ju van vid att sova själv så när stunder som den här kommer så vill man ju bara ligga kvar. Men jag var tvungen att trotsa mig själv och åka och få mina naglar fixade.
Blev heller ingen Chickflick, utan en rå fängelsefilm som gav en obehag, och en sjuk komedi om 4 män som vill bli självmordsbombare. Den sista var iofs sjukt kul och även mitt val av film , four lions hette den, men vet dock inte hur den sluta då jag hade en snarkande person bredvid mig gjorde så att jag själv också somnade till. Och var inte riktigt pepp på att spola tillbaka när jag väl vakna och insåg den var slut.
Ne nu ska jag fortsätta vara lat hela kvällen, lite situps och sånt där ska jag lyckas få mig själv att göra men annars ska jag ta det lugnt. det tycker jag fan att jag förtjänar.