fredag 20 maj 2011

jag hittade en låt jag skrivit och spelat in för över ett år sen idag. Lyssnade på den och kan gå tillbaka i tiden och verkligen komma ihåg varför jag skrev den. Ändå står jag här över ett år senare och den talar fortfarande till mig. Ofta låtar jag skriver visar ett visst tillfälle period, ilska elr nått liknanande som jag sedan släppt och gått vidare med, denna är fortfarande aktuell på nått vis inte ordagrant, men ja.Ni som känner mig har nog hört den och vet vilken låt jag pratar om. ni andra , ja shame on you säger bitterfittan.

I have to go - Jenny Pettersson

what do you say when true love slipps away?
What do you say when your hearts not pressing play
and how do you feel and how do you do 
To make your dreams come true?
when all that you want is him , standing by your side.

you had me at hello 
but you lost me at goodbye
atleast i can say that i tried
its hard to let you go and to watch you walk away
maybe ill see you someday
i have to go

time passing by, no chance to turn around
memories haunting, your picture in my mind
and what do you say and what do you do
its to late for me and you,
and when you realise , you can't take it back.

you had me at hello 
but you lost me at goodbye...


Den låten kommer nog alltid betyda samma för mig tror jag. Om ni inte hört den så vet ni vart den finns, ni har missat ett musikens underverk vill jag lova haha. NOT. älskar min positiva attityd idag.
Gooodnight my lövers.