lördag 21 maj 2011

somnar gottit

och då har man själv utstått den tråkigaste lördagen i mitt liv, älskar att somna irriterad också. Är inte det de bästa som finns man slocknar och drömmer så jävla gott när man är arg. Nu ska jag lägga mig och nana kudden då jag har ett tåg hem till halmstad att passa imorrn iaf. Blir hem och fira min lillebror med släkten, en snabbis då jag måste tillbaka på måndag för jobb. Men oroa er inte mina halmstadianer, på torsdag är jag åter igen och stannar till lördag kväll. Hörde jag juble ?? party and party and party.
Bästaste sanna ringde och förgyllde en timme av min dag. Planer inför ibiza resan som sker om 2 och en halv vecka. Det är så nära att jag blir alldeles extatisk. Sola och bli brun, dricka odrägligt mycket drinkar på stranden, dansa tills fötterna blöder och spana på muskliga män. Kan ni förstå hur mycket jag längtar?
lycka är om han dykt upp på stranden .