söndag 29 maj 2011

Morsdag

Söndag och man är ganska sliten, har lyckats bli människa igen då jag duschat och fräshat upp mig. Ska hem till en söt person lite senare. Blir nog filmkväll verkar det som, ska försöka få till så det blir en riktig tjejfilm bara , sånt som uppskattas. Och sådana filmer man inte riktigt behöver hänga med i hela tiden - you know what i mean.
I fredags var jag ju hemma i halmstad och träffade Lina. Hade skitsnack och käkade mat på bulls innan bella mötte upp oss och vi drog vidare till mårtenson där vi dansade loss. Jag bumsade i säng vid 3 ungefär och hade en riktigt grym kväll med fina tjejer!
Igår var det tillbaka och slungas in i champions league final och full proppat, för att sedan övergå till grymt röj på nattklubben. Vi stängde som vanligt vid 4 och sen med städning och så var jag hemma strax innan 6. Lite sömn och mycket aktivt kan man sammanfatta dessa dagar. Gött man har någon att gosa med ikväll helt enkelt.
PUSSSSSS
och tänkte skriva grattis alla mammor men eftersom ingen mamma läser min blogg kändes det fett onödigt.