fredag 20 maj 2011

kom hit

Ligger nu här ensam i soffan. Har haft två amazing dagar med Pauline, dock är jag sjuk nu så tycker synd om henne som fick stå ut med lilla ynkliga jenny. Men finns inget bättre än att ha denna damen bredvid sig konstant. Hade jag varit lagd åt det hållet hade jag tvingat henne att gifta sig med mig. Denna helgen blir det inte många knop som ni märker. Jag är sjuk och ska helt enkelt tycka synd om mig själv och tvinga någon att komma hit och ta hand om mig. Kan inte vara alltför svårt någon av alla nummer jag fått borde ju ställa upp. Om ni smsar mig idag , får ett bittert svar elr inget svar allt är det för jag är som en man. När jag blir sjuk blir jag ynklig, bitter, känslig och kan tända till för minsta lilla du säger. Så jag varnar er : smsa inte mig denna helgen. Glada jenny är åter på söndag-måndag vid 12 tiden. vi hörs då.
nu ska jag leta upp någons om kommer hit.