onsdag 9 november 2011

räknas som en hjälte!


Brännsår på magen vid höftbenet kunde ju inte kommit mer lägligt .. eller ? Att skålla sig själv med så hett vatten bara för att man snubblar och ska rädda laxen är väl det som kallas hjälte ? Vaknade inatt flera gånger av att det klibbade in sig i min pyjamas, eller ja ingen pyjamas utan emils gamla tshirt jag snodde. Det är alltså ingen blåsa jag fått utan jag har brännt fint bort mitt egna skinn så det sådär härligt varar sig och gör förbaskat ont. Eftersom jag själv har noll koll på vad som gäller vid sådana här skador fick det bli ett samtal till mammsen. Hon tyckte inte jag skulle träna idag och gå ner till apoteket och lägga någon form av compressor på såret. Att jag inte skulle träna var hon nog bara glad att få säga, men idag lyssnar jag nog på mamma.