torsdag 17 november 2011

sammanfattning

Feber, benihinneinflamtion, arg och en känsla av trötthet. Det är jävulskt synd om mig idag, jag har ont överallt och känner mig sviken. I vilket fall ska jag snart ta bussen hem och krypa ner i min soffa. Tänkte köra en positiv sammanfattning av mina underbara dagar här nere. Känns som jag lämnar allt bra, alla mina fina vänner , vill inte flytta hem til halmstad men till mina fina.

Anywhoo vad har jag haft för mig då?

Måndag : Då började eftermiddagen med en lång fika med Emma, vi pratade igenom allt vi missat på 2 månader och jag tryckte i mig en chokladboll. Sen bar det hem till Hanna där Mello, vin och en ostbricka väntade. Blev massa skitsnack, skratt och minnen och jag åt så mycket att magen ville sprängas. Somnade gott bredvid min fina vän Hanna den natten.

Tisdag: Började med morgonpromenad och frukost när jag snyltade mig kvar en stund. Sen vid 12 gick jag in och mötte Elin i stan där vi åt lunch och gick på stan. Var så himla kul att träffa denna tösen då hon är nykär och det riktigt strålade om henne. Sen i väntans tider på Melody för jag skulle hem och ´kolla in hennes lägenhet så passade jag på att kolla om Tilda var på salongen och vips vilken tur jag hade. Att hon åkte till thailand dagen efter var ju inte mer än ödet att vi skulle få klämma lite på varandra innan dess. Efter att myst med henne och sen varit hos mello avslutades kvällen hos min bästa pauline. Där gick munnen i ett och ett som vanligt och man blev sådär nostalgisk att sitta i hennes säng igen som vi alltid gjorde förr när vi båda bodde i halmstad.

Onsdag: Åkte till Gekås och slogs med kärringar med min mamma och syster. Fick feber och låg däckad i soffan resten och kvällen i självömkan.

Det var min vistelse