torsdag 10 november 2011

känner mig som största latmasken någonsin

 Emil när han gjorde världens brakfrukost till mig, ibland är han för bra !
 
Var fast besluten att träna idag , men när jag tog på träningsbyxorna och kände trycket på min fina brännsår insåg jag ganska snabbt att detta inte går. Så tänkte ta mig en lång PW eller cykeltur istället med emils mjukisbyxor som jag så fint snodde imorse. Igår var jag iaf i stan och hängde med fina rebbe innan jag tog bussen ut till Emil där jag fick stå för middagen. Sen tittade vi på en ganska cool film "Lord of war" eller rättelse JAG tittade på denna filmen, då han började halvsova efter kanske 45 minuter. Märkväl att klockan inte ens var 9 när det började ske. Låg där och kände mig lite smått ensam, jag som hade hoppats på funnybusiness eftersom vi inte ses på ett tag nu. Men det fick bli att fint somna in bredvid honom istället.