lördag 16 juli 2011

jag vill höra något som ändrar allt..

Nu är klockan snart 6, solen skiner och min bästis har åkt hem. Hon kom upp och förgyllde min dag i torsdag. Kunde inte varit bättre tajmat i och med saker som forcerar i mitt liv just nu. I spöregnet i torsdes valde vi att bara stanna inne ligga i soffan , snacka skit, laga mat, och kolla på film. Chill och alldeles underbart. Sen igår gick vi en lång promenad in till staden, köpte alkohol och resten behövs nog inte nämnas. Har alltid kul med min vän som var lite sliten idag. Själv försöker man tagga till för jobb och imorrn blir det träna och storstäda då mina syskon kommer på besök och min syster är något utav en bitch när det kommer till damm så bäst att göra det fläckfritt. PLUSS att jag ska tvätta min hög med kläder nu, har ett par trosor kvar i garderoben och kom inte riktigt upp imorse till min bokade tvätttid. Men imorrn då är det dags- äntligen !