söndag 31 juli 2011

ett år äldre

då slår klockan snart 12 och jag fyller officiellt inte år längre, blivit lämnad med en större siffra och åldersnoja. Dagen spenderades lite småseg efter gårdagens bravader. Firade med lite släkt och de var både roligt och tråkigt, tog sedan en tårtbit upp till sjukhus till den fina som fattades. Kan med handen på hjärtat säga att detta är den ledsammaste födelsedag jag någonsin haft, man ska ju vara glad och så. Det gick att sätta på mig en mask utåt och le men inombords grät jag.
Jag fick fin fina paket iaf, alltid positivt att få slita upp inslagna spännande former. Det blev två fina kuddar till soffan, våffeljärn, toaster, TrainTone skor, Pandora smycke, Påslakan set, kaffekokare (nu kan alla kaffeälskare jubla ni slipper påskaffe framöver) och en stor fin lykta som man kan ha ljus i. Min tavla får bli ett senare projekt då mamsen är för seg. Nu ska jag smälta in det sista av "min" dag.  Tack alla som varit med mig denna helgen, stöttat mig, funnits där och firat. Ni är guldvärda <3