tisdag 12 juli 2011

crappy mood

jag känner mig ensam, ensam i min lägenhet på 58 kvm , ensam i min 1,80 säng, ensam under mitt utplockade täcke som nu mera bara är ett påslakan, ensam på underåsgatan, ensam i göteborg. Alldeles ensam helt enkelt. Ibland uppskattar jag ensamhet, jag är van. Ikväll är en kväll då jag önskar jag var 8 år ,kunde springa in till pappa för att man tyckte man urskiljde något i skuggorna under sängen, där var man aldrig ensam. Imorrn ska jag börja ta tag i min träning på riktigt igen. Allt detta slötränande har gjort att gravitationen dragit ner det till marken igen. Dock inte mina bröst , som min fina bombshell fint håller på plats. 2 storlekar större bröst och en billig silikoneffekt. Jag älskar den!! Ett köp som rekommenderas till alla verkligen, den gör en dock illusionen av att du faktiskt har ett par stora tuttar och när du väl tar av behån och till din förskräckelse får leta desperat efter vad som ska föreställa små tuttar som försvunnit in bakom armhålorna. Mer bombshell till folket helt enkelt!