onsdag 10 augusti 2011

lycklig

Igår var jag ute och gick en mysig promenad med min vän Rebbe, hon var brun och jag var blek, och jag fick höra allt om hennes solsemester på Rhodos.Och vi ska kolla på att kanske åka till Köpenhamn en helg nu i slutet av augusti. Hur bra är inte det liksom??
Sen när jag skulle hem till emil så kan man säga att jag minst sagt blev förvånad? Killen hade tänt ljus, köpt röda rosor till mig , lakrits som jag älskar, och cream cheese chips och ben jerryglass. Pluss att jag fick en liten kant av hans pizza. URSÄKTA LIKSOM?! hur söt får man vara på en skala liksom. Jag som inte är van att bli uppvaktad med sådan här romantik tackade på mitt egna speciella vis. Barnförbjudet ! Gårdagen var minst sagt amazing för att skryta lite extra och jag vaknade faktisk lycklig.
   Efter att haft ett långt samtal med min störda kompanjon Sanna ska även en resa till sthlm bokas nästa vecka. Blir borta på mina lediga dagar ons-fre så ni som vill träffa mig kan planera in min bortgång. Det kändes fullt behövligt och extremt lyckligt just nu. En vecka till ska jag kunna klara.



Bara för att visa att jag inte ljuger tog jag bild ..