fredag 21 januari 2011

Utmattad

Kom precis hem från jobbet , ligger helt utslagen i sängen. Men ack och nej den jävla adrenalinet man får när man springer fram och tillbaka gör att jag får slösurfa mig trött.hade 52 personer. En tjej fyllde 20 och hade bjudit alla sina vänner, vadå alla vänner liksom? Fatta man känner sig mobbad när man själv har ... ja inte tänker jag avslöja den siffran. Men jag konstaterade och bestämde att hon omöjligt kan ha kännt alla.
Är lagom sleten efter att det vankades utgång efter jobbet i torsdags. Jag, Charlotte och Alice körde på och det blev en aning dimmigt och fruktansvärt idag. Men nu känner jag att jag lever och ska sussa sött då jag har sovmorgon och ni hittar mig på HRC från 15.00 imorrn.

Ska även få träffa min fina mårten imorrn. är ungefär så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääär lycklig .typ