onsdag 19 januari 2011

Mörbultad

Känner mig smått levande idag , kroppen är full av ömma punkter och blåmärken. Barresan från helvetet skulle man vilja kalla den så här i efterhand , men ack vad skoj det var. Samlades 0800 utanför Hard Rock och när vi åkt 10 minuter i bilen knäcktes den första jägershoten. Så fortsatte det med sexquiz och andra lekar innan vi anlände i Oslo 4 timmar senare. Checkade in på våra rum , drack lite mer och sen bar det av mot Holmekollen för kjälkerace. Den 2 km långa banan , med stup på ena sidan och skog på den andra gjorde att det fick en liten extra spänning. Man studsade, åkte in i träd och slog vurpor utan dess like och efter 3 omgångar var alla så möra och blåslagna att det var dags att sluta.

Väl på hotellet fick vi knappa 45 min på oss att göra oss redo innan det var skybar och världens godaste margarita som det skulle skålas med. Sen Hard Rock Oslo för amazing mat och gratis dricka. Shots på shots, öl på öl , vinglas för vinglas. Hamnade på en Countryclub där vi efter många om och men fick Djn att spela House och allting lyftes till en högre nivå. Efter vi rockat där var det strippklubb som gällde men då hade allt stängt så vi hamnade på ett hotellrum efterfestande och lekte jag har aldrig. Champagnen kom fram och var nog inte alltför genomtänkt när jag tog sista klunken vid 5 halv 6 innan vi alla däckade.

Var lagom däckad hela dagen igår och idag känner man sig smått levande igen.. Ligger halvt död i min säng och laddar för jobb om 3 timmar. Skulle helst bara ligga kvar här och käka godis.