måndag 7 mars 2011

verkligheten suger!

har legat och kollat färdigt på dear john precis och insett att jag klarar inte av sådana filmer längre. För det första är alltid huvudrollskillen så förbannat snygg , och tjejen förtjänar honom inte och man själv hade passat så mycket bättre. Funderar starkt på att ta mitt pick och pack och dra till USA och bli skådis och kyssa heta killar. Men seriöst liksom vad är det för gulligull , jag klarar inte av det.

I film springer killen alltid efter en i regnet, hade jag gått ut i ösregn hade jag fan fått stå där själv och tjura.
Dem dyker upp oanmälda vid din dörr bara för att dem saknat dig , här får man ringa och planera veckor i förväg.
Man springer runt varandra i sanden på stranden och killen lyfter upp och kastar runt en , det kan bero på att jag inte är särskilt lyftvänlig men det har då aldrig hänt mig.
Och de är alltid menade för varandra och hittar tillbaka och blir tillsammans på slutet, har aldrig hänt mig änn iaf.

Jag må vara pessimisten själv men jag tror inte på kärlek förtillfället. I vissa fall kanske folk hittar tillbaka till varandra men man själv har bara gått och hoppats på en sån där filmscen där killen knackar på ens dörr och det regnar utanför. Nej jag ska gå över till thrillers nu, tror det är mer tillfredställande.