tisdag 22 mars 2011

sleep alone

Nu ligger jag här i soffan igen, börjar gilla den mer och mer. Rätt skön när man tänker efter och nog rätt praktiskt för andra aktiviteter. Fick precis en trevlig överraskning i min mobil, sånt som gör att man somnar gott. kommer dock ha ett fett leende på läpparna.
Kunde få i mig lite mat idag iaf, jag förstår aldrig folk som går upp i vikt när de mår dåligt. Jag är tvärtom jag svälter mig själv och med tanke på kommande saker så är det väl ett bra faktum. Sexig måste man ju vara.
Har även insett jag är störd i huvudet, när jag går hem så får jag inte nudda strecken på trottoaren. Jag går liksom med anksteg och ser ut som en påtänd människa medans den maniska rösten i mitt huvud säger." rör inte strecken, nudda dem inte, små steg , sådär ja , bra jenny. RÖR INTE STRECKET !!!!! "

Aja ska ta mitt halvt mentalt störda huvud och gå till sängs.
Natti natt