söndag 13 februari 2011

solen lyyyyyyyyser

söndag söndag söndag söndag.. och vad gör jag uppe så tidigt kan man undra. Jo solen tittar fram (yeeeey) och noll persienner så inte lätt att behålla skönhets sömnen längre. Får nöja mig med att vara ful helt enkelt. Snabbis genomgång av helgen, var i varberg hos min kusin i fredes. Lagade mat och kollade step up 3 vilket resulterade i dance battle kl 12 på natten och breakdance i vardagsrummet. När vi kollade igenom bilderna som togs kunde vi konstatera att mina byxor spruckit då rumpan hängde ut på dem flesta. Graceful man känner sig ibland alltså!

Sen på lördagen så åkte vi upp till göteborg till min andra kusin där vi hade lite kalas för hennes pojkvän. Man säger inte nej till lagad mat och tårta! sen bar det hem och direkt till jobbet, jobbade stängning och satt i skiten fram till 11 sen kunde man andas och damp ner i sängen vid strax efter 3.

Nej nu ska jag embrace:a denna söndag .