onsdag 16 februari 2011


Ligger helt död i sängen igen efter en dag med träning,städning och jobb. Imorrn skulle vart en hel ledig dag men de ringde in mig att jobba lunchen och 11.30-15.00 är ju inget ansträngande. En liten plutte kille ville beställa en cider på jobbet idag så jag bad om hans legitimation. Han suckade då högt och muttrade "jag är så trött på att visa överallt" vilket fick mig att misstänka att han var ett sånt fenomen som var 25 men såg ut som 17och nu skulle få mig att skämmas. Fick se hans leg och då vart han född november 92 alltså precis nyfylld 18 åring. Skrattade lite inombords över att han på allvar trodde han var någon slags veteran som såg gammal nog ut att han inte behöver visa leg.Jag gav han det och sa "Intressant.. jag tänkte precis säga att vi bara har barnkalas på helgerna men varsågod"och gav honom cidern. Jag skrattade och tyckte att min glimten i ögat borde nått fram. det gjorde den inte och jag fick sparken.
Neeeeeeeeeeeeejdå, han uppskattade dock inte min humor, vilket jag kan förstå. Dags att anteckna du har tråkig humor Jenny på listan .