tisdag 6 december 2011

ett avslutande inlägg.

Detta blir det sista jag skriver i denna bloggen, tänkte inte göra det till någon tjock novell så sitter här nu och försöker välja rätt ord. Jag har precis tagit beslutet att avsluta ett fint kapitel av mitt liv, ett lyckligt sådant. Varför kan man ju då fråga sig. Det handlade om att vi på något sätt fått ett utgångsdatum, antingen nu eller om 5 veckor, så kändes fel att dra ut på det och leka förhållande i 5 veckor bara för man är rädd att förlora någon. Det hade ändå slutat så här, det är smärtsamt jag är ju kär men dags att se framåt och början på något nytt.

Jag väljer att inte skriva mer i denna bloggen för jag uppdaterade den främst för honom. Och jag vet att han läser den så för att undvika( för mig själv och för er ) frestelsen av att lägga in låttexter om vilket misstag jag tycker vi gjort och sånt där som lätt kan hända så slutar jag nu. Med misstag menar jag att vi båda gav upp varandra men det är sånt som händer, detta var inte menat. Det är iaf det bästa jag kan göra nu när jag ska hitta mig själv som singel. Dags att fokusera på att läka mig själv och nu är det sthlm på måndag, julafton, nyår och sen vips så är det den 24e januari och gör det största äventyret i mitt liv.

Med detta sagt tackar jag för mig, och vill ni veta vad som försigår i mitt liv får vi helt enkelt ta det ute i den verkliga världen. 
<3